Курс валют БТА Банк

Валюта Купівля Продаж Курс НБУ
1 EUR 42,0000 43,100 42,2452
1 USD 38,7000 39,300 38,7998
Головна Якість обслуговування

Шановні клієнти АТ "БТА БАНК"!

Ми завжди раді прийти Вам на допомогу у вирішенні проблемних питань, які виникають в процесі нашого співробітництва.

Ми прагнемо зробити нашу роботу максимально зручною та якісною. Глибоко впевнені та розуміємо, що цього можна досягти, тільки об’єднавши зусилля співробітників Банку та Клієнтів.

Ми з вдячністю сприймемо від Вас зауваження про недоліки та упущення в обслуговуванні, обов’язково їх розглянемо та приймемо до уваги в подальшій співпраці з Вами.

Положення про роботу зі зверненнями в АТ "БТА БАНК"

Графік особистого прийому громадян керівництвом АТ "БТА БАНК"

Розділ "Звернення громадян" офіційного Інтернет-представництва Національного банку України

Свої скарги, зауваження та пропозиції Ви зможете висловити:

  • зателефонувавши за телефоном Гарячої лінії 0-800-30-45-45 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні безкоштовні)
  • відправивши листа на електронну адресу kachestvo@bta.kiev.ua
  • відправивши письмове звернення на адресу: 04174, м. Київ, вул. Д. Щербаківського, 35
  • заповнивши електронну форму звернення.

Наші співробітники в найкоротший строк зв’яжуться з Вами для того, щоб проінформувати про результати розгляду Вашого звернення.

Жодне Ваше зауваження не залишиться поза увагою.

Дякуємо Вам за активну життєву позицію і участь у розвитку БТА БАНКУ!

Електронна форма звернення:

* - Поля, обов'язкові для заповнення